به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، در جریان سفر استاندار قزوین به شهرستان البرز مرکز پرورش ماهی مجتمع کشت و صنعت یابلاین با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، سالن های ورزشی روستاهای حسن آباد و باورس به ترتیب با 9 و 8 میلیارد ریال به همراه پست انتقال برق به ظرفیت 80 مگاوات مورد بهره برداری قرار گرفت.
زاهدی پیش از افتتاح این طرح ها به مزار شهدای گمنام البرز رفت و به شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد و همچنین با حضور در منزل شهید اکبر رستگارزاده با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت وگو کرد.
زاهدی همچنین از جاده کمال آباد به الوند به منظور بررسی برای بهسازی و تصفیه خانه شهرستان البرز برای ساماندهی و رفع مشکلات آن بازدید کرد.
استاندار قزوین پس از البرز راهی شهرستان آبیک شد و در آیین بهره برداری از پنج طرح حضور یافت.
این طرح ها شامل مجتمع آبرسانی به هفت روستا با 14 میلیارد ریال اعتبار، بهسازی و آسفالت 21 کیلومتر راه روستایی،افتتاح گاوداری شیری در بخش بشاریات و افتتاح یک باب واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و افتتاح بوستان بانوان آبیک بودند.
در روز جاری همچنین جشنواره بزرگ ورزش همگانی ویژه دهه مبارک فجر با حضور علاقه مندان به ورزش در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی قزوین برگزار شد.
همچنین در شهرستان ها و بخش های مختلف استان قزوین در روز جاری به مناسبت دهه مبارک فجر جشن های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طرح های مختلف عمرانی،خدماتی و اقتصادی مورد بهره برداری قرار گرفت.
استاندار قزوین همچنین امروز در برنامه گفت و گوی ویژه خبری ساعت 20و 15 دقیقه صداوسیمای مرکز قزوین حضور می یابد و به تشریح دستاوردهای انقلاب و همچنین دولت و برنامه های دهه مبارک فجر در استان می پردازد.
در دهه مبارک فجر یک هزار و 69 طرح عمرانی،خدماتی و اقتصادی در استان قزوین به بهره برداری می رسند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.