علی کورانی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها زمینه اشتغال 2هزارو 400 تن از جویندگان کار این شهرستان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.
وی اظهار کرد: از جمله این طرح ها 6 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد ، طرحهای برق رسانی، پنج طرح تولیدی و صنعتی شامل تولید قطعات پلاستیکی ظروف آشپرخانه به ظرفیت سالانه 2 هزار و40 تن، افتتاح واحد تولیدی رزپلاس به ظرفیت سالانه 528 تن ظروف پلاستیکی، واحد دانه بندی و فرآوری سیلیس با ظرفیت تولید 18هزار تن درسال و بهره برداری از شرکت تولیدی حلوا ارده با ظرفیت تولید 600 تن در سال و با اشتغالزایی 6 تن می باشد.
وی بهره برداری از 17 طرح مخابراتی و 18 طرح برق رسانی را از دیگر طرحهای این دهه عنوان کرد.
فرمانداری ویژه بروجرد گفت: از دیگر بر نامه های این ایام تجدید میثالق با شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده شهدا دوران انقلاب و برگزاری حدود 100 برنامه مختلف فرهنگی در سطح مدارس، مساجد و ادارات این شهرستان است.
به گفته وی همچنین برنامه های ویژه ای از سوی کمیته روستایی ستاد دهه فجر درسطح روستاهای دو بخش مرکزی و اشترینان برگزار می شود.
کورانی فر ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشن های مردمی دهه فجر خواستارحضور پر رنگ همه مسوولان ادارات در این برنامه ها شد.
6060/6052
خبرنگار: آمنه صارمی **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.