جمال ارشدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه این طرح های عمرانی افزون بر 520 میلیارد ریال است که در بخش های مختلف آماده بهره برداری هستند.
وی اظهار کرد:104 طرح از این تعداد به بخش کشاورزی اختصاص دارد، 24 طرح در زمینه فعالیت های عمرانی دهیاری ها، 21 طرح گازرسانی، 11 طرح کمیته امداد امام خمینی (ره)، هفت طرح آب رسانی، چهار طرح منابع طبیعی، سه طرح بهزیستی، 2 طرح راه وشهرسازی و یک طرح شهرداری موچش است.
ارشدی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای نیز همزمان با سی و نهمین بهار انقلاب در این شهرستان اجرا خواهد شد، تاکید کرد: گلباران تمثال امام خمینی (ره)، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه، افتتاح نمایشگاه های فرهنگی و هنری و رونمایی از هشت جلد کتاب، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری محفل های انس با قرآن از جمله آنها است.
سرپرست فرمانداری کامیاران افزود: عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه های ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشنوارهای مولودی خوانی و غذاهای بومی محلی و سر دادن ندای الله اکبر در مساجد شهر و روستاها از دیگر برنامه هایی می باشد که برای دهه فجر امسال تدارک دیده شده است.
ارشدی با بیان اینکه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان کامیاران همواره در برهه های حساس در صحنه حضور داشتند، اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مردم این شهرستان به مانند گذشته در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهند زد.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب استان کردستان واقع شده است.
ز 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشار: عبدالله رحمانی
7349/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.