به گزارش ایرنا ولی‌الله حیاتی، صبح سه‌شنبه در نشستی با فعالان و گروه های سیاسی و فعالان حزبی اسفراین اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی، با برپایی جنگ تمام عیار اقتصادی به مقابله با کشور ما برخاسته اند، ما نیز باید آرایش جنگی بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمانی به گفت و گو با هم نیاز داریم، گفت: لازمه آرایش جنگی برای مقابله و مقاومت در برابر جبهه استکبار، اتحاد، همدلی و انسجام در کشور است. 
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تلاش دشمنان دمیدن احساس یاس در مردم با فشار حداکثری اقتصادی و ایجاد نارضایی در جامعه برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و در این شرایط باید همه، با هر دیدگاه و نگرشی تنها به عزت ایران اسلامی و مقابله با دشمن بیندیشند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: توقع آن است که فعالان احزاب و گروه های سیاسی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند. 
حیاتی با بیان اینکه باید اختلافات سیاسی را کنار گذاشته و در کنار هم برای اعتلای ایران بکوشیم، افزود: امروز هر کس بر طبل اختلاف و افتراق بکوبد، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریخته است.

وی احزاب و فعالان گروه های سیاسی را در حکم نوک پیکان انتخابات دانست و گفت: باید از هم‌اندیشی با همه احزاب و فعالان سیاسی برای رفع چالش‌های موجود و اجرای بهتر انتخابات استفاده شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی، رویکرد مدیریت ارشد استان را استفاده از توان تمام گروهها و جریانات سیاسی برای توسعه استان عنوان کرد و افزود: باید همه جریانها و گروههای سیاسی، برای توسعه استان در کنار هم قرار گرفته و به مدیریت استان در این مسیر یاری برسانند.

حیاتی با تاکید بر استقبال از انتقاد مستدل و سازنده، فعالان سیاسی را از توهین، تخریب و تشویش اذهان عمومی برحذر داشت و گفت: فعالان فضای مجازی را نیز به رعایت اخلاق‌مداری و جوانمردی توصیه می کنیم و با کسانی که بخواهند از فضای مجازی به عنوان جولانگاهی برای توهین، تخریب و برهم زدن نظم عمومی جامعه بهره ببرند، به شدت برخورد می کنیم.
وی گفت: کشور در شرایط حساسی است و جامعه در آستانه انتخابات بیش از همیشه نیازمند فضایی آرام و به دور از جنجال و غوغاسازی است و یقینا التهاب آفرینی، سمی مهلک برای توسعه منطقه است.
در این نشست شماری از فعالان سیاسی، اجتماعی و اعضای احزاب سیاسی شهرستان اسفراین نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال برگزار می شود و شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است. 

۵۱۳۲/۷۱۸۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.