این رزمایش ۲ روزه تا عصر فردا (شنبه) ادامه خواهد داشت.
برگزاری کلاس های آموزشی، تمرین سناریوهای رزمایش، کلاس های توجیهی آموزشی، ستون کشی در شب، رزم شبانه، کمین و ضد کمین و اجرای آتش، رژه حماسی و صبحگاه اقتدار از جمله برنامه های این رزمایش است.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز در جمع گردان های بیت المقدس شرق شیراز با گرامیداشت  هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران یادآور پایمردی ها، دلاوری ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی با تاکید بر اینکه ابعاد دینی و ایمانی نقطه طلایی حماسه هشت سال دفاع مقدس است، افزود: ریشه های سلحشوری، مقاومت، ایستادگی و مبارزه همه جانبه با دشمنان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی در اعتقادات دینی ومذهبی قوی رزمندگان نهفته بود.
وی ادامه داد: با اعتقادات وارزش های دینی هر کار وعمل نشدنی در دنیا شدنی خواهد شد که این مهم را توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان به منصه ظهور برسانیم.
خسروانی به جنگ اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان به خاطر اینکه در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف خود برسند در ابعاد اقتصادی وارد جنگ با ایران شدند و با اعمال تحریم های مختلف فشارهایی بر مردم و انقلاب اسلامی مردم آورده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز افزود: ملت ایران در این شرایط سخت اقتصادی میتواند همچون دوران مقدس با ایمان و اعتقاد قوی، که همان روح قدرت است در جبهه های فرهنگی و اقتصادی پیروز شوند.
خسروانی با اشاره به توانمدی های نظامی ایران تصریح کرد: ما توانستیم در صنایع و تجهیزات نظامی به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی روز دنیا دست یابیم و در فاصله های دور موشک های نقطه زن را به هدف بزنیم که این مرهون همان روحیه جهادی و پایبندی به ارزشهای دفاع مقدس، شهید و شهادت است.
خسروانی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه حال برای مقابله با استکبار آماده هستند، خاطر نشان کرد: بسیجیان سپاه احمد بن موسی(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرق شیراز به استعداد پنج گردان برادر و یک گردان خواهر از روز جمعه به مدت ۲ روز رزمایش الی بیت المقدس برگزار می کنند.
۹۲۵۴/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.