سرهنگ حسین پودینه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همه است اظهار داشت: مشارکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر میزبانان ولایت نشانگر عشق و علاقه مردم این خطه از ایران اسلامی به نظام و دستاوردهای آن است.

وی با اشاره به همزمانی هفته‌دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: از اهداف مهم اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس انتقال رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید است تا شهدا و اهداف آن‌ به دانش‌آموزان یادآوری‌شود.

فرمانده سپاه ایرانشهر گلباران مزارشهدا، رژه موتوری و خودرویی، برپایی نمایشگاه، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و بینشی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری نشست‌هایی در زمینه‌های اخلاقی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و رسانه، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و شب شعر و خاطره را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایرانشهر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود که برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در ایرانشهر متنوع‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

سرهنگ پودینه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا بتوانیم گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل جدیدمعرفی کنیم.

۷۳۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.