به گزارش ایرنا ، سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در همایش گرامیداشت 9 دی که در مصلای صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد اظهار کرد:در روز نهم دیماه سال 88 ، مردم ایران به عینه عنایت امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) در دستگیری از کشور و عبور آن از غبار فتنه را مشاهده کردند.
وی اظهار کرد: نهم دیماه ، روزی است که بار دیگر پرده از چهره استکبار و منافقین برداشته شد و همه افراد به واقعیت توطئه دشمن در براندازی نظام پی بردند و در اصل ، مسئله انتخابات بهانه ای بیش نبود.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام به خوبی دریافتند که مقابله با ایران اسلامی با جنگ سخت امکان پذیر نیست و این امر را در غائله کردستان ، کودتای نوژه و جنگ تحمیلی و ترور دانشمندان هسته ای مشاهده کردند .
نقدی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با ایستادگی ، مقاومت و بصیرت بر تمامی این توطئه ها غلبه کرده و با سربلندی از تمام آن ها بیرون آمدند که نتیجه آن ، پیروزی های چشمگیر کشور در عرصه های مختلف و به دست یابی به پیشرفت های علمی است.
وی گفت: اقتدارملت ایران و عظمت این نظام الهی باعث شد تا پیش بینی آمریکا در مقابله 20 ساله بر داعش به پیروزی سریع لشکر اسلام بدل شود و این توطئه استکبار در ایجاد تفرقه میان برادران و خواهران شیعه و سنی نیز خنثی شود.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که فتنه پایان نیافته اظهار کرد: امروز دشمن درصدد فتنه انگیزی جدید است و همه وظیفه دارند تا با حفظ هوشیاری ، این توطئه را نیز خنثی کنند.
وی تأکید کرد: آمریکا نباید به چند اغتشاش داخل کشور دل خوش کند چرا که مردم ایران هیچ گاه دست از آرمان های نظام بر نمی دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.