به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: در سخنان و رفتارها ، خدا را ناظر بر اعمال و رفتارمان بدانیم و از تخریب و تهمت و افترا به یکدیگر بجد دوری شود.
وی، اصل و اساس انتخابات دوران انقلاب را از دیدگاه رهبری حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای دانست و گفت: هر چه حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات پیش رو بیشتر و گسترده تر باشد باعث تقویت و تحکیم هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و نا امیدی دشمنان خواهد شد.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: هر رایی که در صندوق ها ریخته شود ، تیری بر قلب دشمنان قسم خورده وارد شده و نظام مقتدرتر می شود.
وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و هفته شهر و شهروندی، گفت: مردم در انتخاب کاندیداها دقت کنند و بدور از تعصب و قوم گرایی که در آن لیاقت و شایستگی وجود نداشته باشد، افرادی را برگزینند که دلسوز، کارآمد و متعهد باشد.
رکنی حسینی اظهارکرد: انتخاب صحیح و آگاهانه منجر به انتخاب یک شهردار خوب و شهری با یک مبلمان زیبا را بدنبال دارد در غیراین صورت سالیان متمادی آسیب های جدی در برخواهد داشت.
امام جمعه گناوه با تبریک سوم شعبان ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) که روز پاسدار نامگذاری شده افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس به فرمان معمار کبیر انقلاب با تاسی از سرور وسالارشهیدان در راه حفظ آرمان های والای نظام و انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی بخصوص دوران دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی و حماسه های باشکوه آفریده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.