حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در مراسم گرامیداشت 9دی درشهر فیض آباد اظهار کرد: ما قضیه عاشورا را ‌هر سال تکرار می کنیم بخاطر اینکه از ظلمت به نورانیت آمدیم وبه همین دلیل آیین 9دی را هر ساله برگزار می کنیم تا مردم مابصیر وآگاه شوند تاخدای نکرده فتنه ای بوجود بیاید، مردم بایستند وگول نخورند.
وی افزود: دستهایی در کار است تا 9دی به حاشیه برود؛ دستهایی در کار است تا مردم در9دی جمع نشوند؛کسانی که به هر دلیلی مخالف وکنارگیری می کنند ونمی گذارنند 9دی بااین عظمت برگزار شود باید تکلیفشان را با نظام مشخص کنند؛ نظام با کسی تعارف ندارد و9دی متعلق به همه مردم جمهوری اسلامی ایران است.
مرتضائی نیا تصریح کرد:مقام معظم رهبری تاکنون بیش از 200بار کلمه فتنه را بکار برده است وامروزفتنه جدیدی درراه است.جنس فتنه امروز با 88فرق دارد ؛جنس فتنه امروز یک حرکت خزنده ای در کشور بوجود می آید تا مردم رابدبین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکنند از طریق یک حرکت مرموز اقتصادی وفرهنگی امروز یک فتنه جدید درراه است.
وی اظهار کرد:مقام معظم رهبری درسخنان اخیرشان مبنی بر فتنه جدیدی که درراه است وعده ای قصد دارند مردم رانسبت به نظام بدبین کنند.
وی تصریح کرد:دشمنان داخلی منتظر فرصت هستند؛ در مشهد اعتراضی شد ؛حالا عده ای آمدند؛عده ای نفوذی در اینجا سوء استفاده کردند؛ این عده نفوذی منافقین بودند این عده نفوذی وهابیت؛بهائیت بودند که آمدند سوء استفاده کردند و شعارهایی علیه سوریه و لبنان سردادند .
رییس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات نیز که سخنران دیگر این مراسم بود گفت: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و این روز اهمیت و نقش بصیرت را در تداوم اهداف انقلاب اسلامی نشان داد.
حجت الاسلام عباسعلی فاطمی افزود: 9 دی به عنوان یک روز خاص و مهم که بصیرت و همراهی مردم با ولایت را به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد.
وی ارزش و اهمیت حماسه 9 دی را هم شأن و هم جایگاه با پیروزی مردم در 22 بهمن دانست و یادآور شد: این جایگاه در بسیاری از جنبه های آن، حساس تر از 22 بهمن است.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.