به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر امروز در گردهمایی مداحان و شعرای آئینی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر هدف تروریستهای تکفیری و استکبار جهانی برچیده شدن مکتب تشیع در جهان اسلام است که با هوشیاری مسلمانان و رزمندگان اسلام این توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران نفوذ آمریکا در خاورمیانه را متزلزل کرده است، افزود: هم‌اکنون در سایه رشادتهای رزمندگان اسلام کشور ما به اقتدار و امنیت همه‌جانبه دست یافته و روز به روز بر پیشرفت و اقتدار کشورمان افزوده می‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: کشورمان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفتهای همه‌جانبه دست یافته است و رزمندگان اسلام بدون هیچ چشم‌داشتی در خارج از مرزهای کشور به دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) می‌پردازند، چرا که دشمنان و استکبار جهانی اهداف نقشه‌های شومی در سر دارند.

سردار نوعی‌اقدم تصریح کرد: آمریکا با حمایت از تروریستها در خاورمیانه درصدد برهم زدن اتحاد و وحدت مسلمانان است که در این زمینه مسلمانان هوشیاری لازم را دارند و نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

وی با بیان این‌که مداحان و شعرا نقش بسیار اساسی در ترویج فرهنگ عاشورا دارند، افزود: باید از ظرفیت مداحان و شعرا برای انتقال فرهنگ عاشورا به نسل امروزی به ویژه جوانان استفاده شود که در این زمینه دستگاههای فرهنگی رسالتی خطیر و حساس دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادبیات و فرهنگ عاشورا دلهره دارند و مهمترین وظیفه ما در این زمینه این است که این فرهنگ را به طور همه‌جانبه به نسل امروزی انتقال دهیم.

سردار نوعی‌اقدم با اشاره به این‌که مقاومت رزمندگان اسلام تا آخرین نفس ادامه دارد، گفت: رزمندگان اسلام هم‌اکنون توانسته‌اند به پیشرفتها و موفقیتهای زیادی در خارج از مرزهای ایران دست یابند.

وی در رابطه با تشکیل چرایی خصومت استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در وهله نخست انقلاب اسلامی ایران نفوذ آمریکا در خاورمیانه را متزلزل و در خود ایران نابود کرده که این موضوع برای استکبار جهانی قابل قبول نبوده و از طرف دیگر نیز عدم وابستگی به شرق و غرب و عدم تبعیت از یزیدیان زمان توسط جمهوری اسلامی ایران سبب خصومت استکبار جهانی با ایران شده که تولد قدرت سوم جهانی اسلامی در مقابل دو قطبی شرقی و غربی نیز که ایران اسلامی را شامل می‌شود، یکی دیگر از دلایل این موضوع است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اقدامات پدافندی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان افزود: حمایت از فلسطین در مقابل صهیونیزم با استراتژی اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، سازماندهی و تشکیل بسیج مردمی و ارتش انقلاب اسلامی و نهاد انقلابی به نام سپاه پاسداران، سازماندهی حزب‌الله لبنان به عنوان خط مقدم مبارزه اسلامی در مقابل خط مقدم استکباری و اسرائیل و نیز سازماندهی حرکتهای انقلابی و اسلامی به عنوان اهرم بازدارنده در اقصی نقاط جهان که مقام معظم رهبری نیز در این رابطه فرمودند: «اگر آمریکا خطا کند جبهه‌ای به گستردگی جهان در مقابل آن تشکیل خواهیم داد.» گواه از این موضوع است.

نوعی‌اقدم بیان کرد: تلاش برای رسیدن به خودکفایی تسلیحاتی و تجهیزاتی و رسیدن به قدرت بازدارندگی، تلاش برای برخورداری از قدرت صلح‌آمیز هسته‌ای و تلاش برای رسیدن به برتری علمی که در حال حاضر جز 11 کشور برتر جهان در علوم پایه هستیم از دیگر اهداف جمهوری اسلامی ایران در این زمینه است.

وی در رابطه با دشمنان مشترک جمهوری اسلامی ایران و شباهت آمریکا با گروههای تروریستی مانند طالبان، القاعده و داعش گفت: تمامی این گروهها اعتقاد دارند هر گونه علامتی از مذهب تشیع را از روی زمین برچینند و هیچ حرم و حریمی از اهل بیت در هیچ کجای دنیا دیده نشود و برای تحقق این موضوع نیز یک باوری در بین طرفداران خود رواج کرده‌اند که هر کس هفت نفر شیعه را بکشد تمام گناهانش بخشیده شده و به بهشت می‌رود.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: برای رسیدن به اهداف خود به هر جنایتی که لازم باشد دست می‌زنند و عمق جنایت و فجایع این افراد را فقط می‌توان با جنایت در عاشورا یافت که در واقع تاریخ تکرار شده و  اکثر هموطنان کشورهای هدف مثل سوریه و عراق دارای تعدادی زیادی شیعه هستند و نفرات این گروههای تروریستی برای مبارزه با شیعیان توسط آمریکا و اسرائیل آموزش دیده و تریبت شده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620104
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.