به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان که شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در خانه معلم همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بیش از 41 میلیون نفر از ملت بزرگ ایران اسلامی در 29 اردیبهشت ماه حماسه ای دیگر آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم، در انتخابات به دولت تدبیر و امید اعتماد دوباره کردند تا این دولت بتواند راه خود را ادامه دهد.

مهندس نیکبخت تصریح کرد: مردم با تمامی مشکلات به این نتیجه رسیدند که این دولت با آنها صادق است و می خواهد کار کند و لذا با حضور گسترده و باشکوه خود به ادامه راه آن رای دادند.

وی با اشاره به مشکلات پیچیده این دوره از انتخابات و موج تخریب های گوناگون علیه دولت، یادآور شد:
در این شرایط سخت، باز مردم آمدند و رای دادند که این نشان از آگاهی، شعور و عمق تعلق خاطر مردم به نظام و علاقه به دولت است.

استاندار همدان با اعلام اینکه، نهایت بی انصافی است که به خواست مردم بی اعتنا باشیم، اظهار داشت:
بصیرت مردم بزرگ ایران در انتخابات این دوره، این حرکت عظیم را در تاریخ ایران بزرگ و جمهوری اسلامی ماندگار خواهد کرد.

وی ملت بزرگ ایران را دارای فرهنگی غنی با بیش از 2500 سال تاریخ دانست و گفت: یک رای در همدان به دکتر روحانی را با ده رای در کشور مقایسه می کنم و قدردان مردم شریف و آگاه استان هستم.

نیکبخت با بیان اینکه اکنون زمان برادری و رفاقت است و رئیس جمهور، رئیس جمهور همه است، تاکید کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، پیروز انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محمد هادی ضرابی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نیز در این مراسم طی گزارشی با اشاره به مشکلات متعدد پیش روی انتخابات، از تمامی دست اندرکاران ستادهای استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 658232
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.