به گزارش ایرنا عاشقان، پاسداران و حافظان ایران اسلامی با حضور در این آیین باشکوه و دشمن شکن، سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج را گرامی داشتند و بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.
بسیجیان شهرستان رودان با حضور در این آیین با شکوه بار دیگر با آرمان های والای امام راحل، شهدا، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری الامام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.
مردم ولایتمدار شهرستان رودان در پنجم آذر ماه 96 بار دیگر به میدان آمدند تا یکدل و یکصدا، فریاد بزنند تا مادامی که عزت، غیرت، حریت و آزادگی در رگ های ملت غیور می جوشد با دل و جان از اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی ایران، صیانت و پاسداری می کنند.
امروز در پنجم آذر ماه 96 بار دیگر چشم های جهان شاهد خروش فرزندان روح الله و درس آموختگان مکتب اسلام و نهضت عاشورا در دفاع و پاسداری از مرزهای عزت، شرف و آزادگی بود.
آری امروز هم این حضور و صلابت به درستی و روشنی نشان داد که مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی همواره حافظان و مدافعان حقیقی اسلام، قرآن، عزت، شرف، آزادگی و منادیان برقراری عدالت و برابری در جهان هستند.
همزمان با هفته بسیج 100 ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی با شعار ' بسیج نماد مردم سالاری دینی' در شهرستان رودان برگزار شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور شهرستان رودان در دوران طلایی حماسه و دفاع، بیش از 200 شهید، جانباز و آزاده سرافراز به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.