به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه یکشنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس (110) مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف واقع در روستای عریان این شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان به عنف در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مالباخته در ساعت 19 شب گذشته پس از فروش زعفران در هنگام مراجعت در درب منزلش در روستای عریان 3 نفر با سر و صورت پوشیده با یکدستگاه خودرو پژو با تهدید سلاح سرد و چاقو وهمچنین ضرب و شتم شاکی مبلغ 210 میلیون ریال وجه نقد رابا توسل به زور به سرقت می برند.
وی افزود: مالباخته بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل و پرونده در اختیار تیم مجربی از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: با اقدامات فنی و پیچیده پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته یکی از عاملان سرقت به نام حسن که جوانی 38 ساله است شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
وی گفت: متهم ابتدا منکر موضوع سرقت شده ولی در ادامه با مواجه شدن با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود که من داماد این خانواده هستم و با انگیزه انتقام جویی در یک اختلاف خانوادگی به همراه دو نفر از دوستانم به هویت محمد و صادق که ساکن مشهد هستند اقدام به سرقت به عنف کردیم.
سرهنگ 'آقا بیگی' با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان که طی بررسی های بعمل امده دو نفر از اراذل و اوباش بنام مشهد بوده و چندین فقره سرقت های خشن در سوابق انان موجود است ادامه دارد تصریح کرد : متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد .
وی به شهروندان توصیه کرد: از به همراه داشتن وجه نقد زیاد و اشیاء گران قیمت در هنگام تردد در اماکن خلوت و ساعات خلوت شب خودداری کنید.
*انتشار: علی اصغرافتاده
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.