به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: به منظور ارتقای امنیت و آرامش شهروندان بخش چوار طرح عملیاتی مبارزه با اراذل و خرده فروشان مواد مخدر توسط واحد عملیاتی انتظامی بخش چوار و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بصورت مشترک برگزار شد.
وی با اشاره به تعامل و همدلی بین واحدهای مختلف پلیس افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی اراذل و خرده فروشان مواد مخدر در بخش چوار، با مرجع قضایی هماهنگی های لازم معمول و نیابت ورود به مخفی گاه های آنان اخذ شد.
سرهنگ حیدری زاد ادامه داد: واحدهای عملیاتی پلیس اطلاعات و انتظامی بخش چوار در چند عملیات همزمان غافلگیرانه وارد مخفیگاه اراذل مورد نظر شده و آنها را دستگیر و تحویل قانون دادند.
وی تاکید کرد: در این مأموریت مشترک تعداد 10 نفر اراذل و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و علاوه بر کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و تعدادی اقلام سرقتی از جمله اموال دولتی تعداد 13 دستگاه رسیور و ال الن بی از آنها کشف شد.
سرهنگ حیدری زاد با تأکید بر ادامه روند اجرای این طرح های ضربتی گفت: پلیس با جدیت و تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش شهروندان را تأمین و حفظ کرده و ادامه این روند تا پایان سال در دستور کار پلیس است.

** کشف ۲۱۵ گرم مواد مخدر در چرداول

جانشین انتظامی شهرستان چرداول گفت: ۲۱۵ گرم مواد مخدر روز گذشته توسط ماموران این انتظامی کشف شد.
سرهنگ علیرضا بیگلری اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی پل سیمره هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که پس از توقیف خودرو در بازرسی بعمل آمده از وسیله نقلیه مقدار ۲۱۵ گرم مود مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ بیگلری افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.