به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی روز پنجشنبه در گفت و گویی هدف از اجرای طرح ذوالفقار 10 را مبارزه جدی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان و نیز دستگیری سارقان سابقه دار و پاکسازی مناطق آلوده و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر، فروشندگان مواد مخدر و تحکیم انضباط اجتماعی و توسعه امنیت عمومی اعلام کرد.
وی با بیان این که طرح عملیاتی ذوالفقار در 2 بخش غیر محسوس و آشکار انجام می شود، افزود: بیش از 600 تن از ماموران در بخش های انتظامی، اطلاعاتی، عملیاتی و ترافیکی با 95 وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت حضور دارند.
وی ادامه داد: بخش اول عملیات ذوالفقار10 در 48 ساعت گذشته انجام شد و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز داشته است که علاوه بر کشف مواد مخدر و دستگیری اراذل و اوباش، 86 باب قهوه خانه توسط بخش های تخصصی پاکسازی شد.
مجتبایی با بیان این که بخش آشکار طرح، طی 24 ساعت آینده انجام و نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد گفت: ارتقاء امنیت پایدار و اجتماعی هدف اصلی پلیس قم در این طرح است.
وی تاکید کرد:شهر کریمه اهل بیت(س) باید امن ترین شهر در سطح کشور باشد چون ام القرای جهان اسلام، مرکز شیعه و نگاه مردم دنیا به این شهر بوده و بی شک با اراده همکاران و برنامه ریزی و هدف گذاری های صورت گرفته و همکاری مثال زدنی و کم نظیری که بین تیم امنیتی استان قم اعم از دستگاه سیاسی، اطلاعاتی،‌ قضایی، نظامی و انتظامی وجود دارد رسیدن به این هدف آرمانی قابل تحقق است.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اولویت استمرار فضای امن و آرام در سطح استان به ماموران دخیل در عملیات مذکور، تاکید کرد: نباید شهروندان و افرادی که در محل دستگیری ها هستند نحوه بازرسی و دستگیری متهمان باعث نگرانی شان شود.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.