سردار یعقوبعلی نظری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: به برکت حضور مردمی و فعالیت جبهه مقاومت، ریشه داعش کنده شد.
وی با بیان اینکه یکی از ثمرات گسترده شدن شجره طیبه بسیج در دنیای اسلام، تشکیل جبهه مقاومت و درهم شکستن داعش است، اظهار کرد: بسیج محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست و بسیج ملل اسلامی بر مبنای بسیج ایران اسلامی در دنیا در حال شکل گیری است.
وی با تاکید بر عدم غفلت از دشمن و استکبار گفت: ندیدن دشمن و کم کردن حساسیت مردم نسبت به دشمن خیانت به مردم است لذا باید مراقب نیرنگ و تاکتیک های دشمنان باشیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: به گفته رهبر کبیر انقلاب، رابطه با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است و ذات انقلاب ما اسلامی است لذا استکبار و صهیونیست را باید به خاک بمالیم کما اینکه به خاک نیز مالیده شده اند.
وی اظهار کرد: در آستانه سی و نهمین سال فعالیت بسیج قرار داریم و باید به گسترش بسیج در حوزه فکری، اندیشه ای، ساختاری و تشکیلاتی توجه شود.
وی با اشاره به تشکیل اقشار ٢٣ گانه بسیج در کشور گفت: قشرهای مختلف جامعه نیاز به زمینه سازی برای حضور در بسیج دارند.
سردار نظری با تاکید بر اینکه بسیجی باید همواره در وسط میدان باشد، افزود: بسیجی، سیاسی است اما سیاست زده نیست.
وی اظهار کرد: بسیجی در عرصه های اقتصادی فعال است اما دنیاگرا نیست و به موضوع علم می پردازد اما علم زده نیست.
وی گفت: باید در همه عرصه ها زمینه برای حضور بسیجیان فراهم شود تا شاهد استفاده از استعدادها و ظرفیت های مختلف جوانان در جامعه باشیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به فعالیت بسیج خراسان رضوی افزود: هم اکنون ٢٣ گردان امام حسین (ع) در نقاط مختلف استان در حال آموزش، تمرین و سازماندهی هستند تا در مقابل تهدیدات احتمالی دشمن غافلگیر نشویم.
وی اظهار کرد: علاوه بر حضور بسیجیان در مرزها برای تامین امنیت در حاشیه شهر مشهد نیز از حدود ٢ سال قبل اقدامات امنیتی و اجتماعی خوبی انجام شده است.
وی گفت: طی 2 سال اخیر میزان آسیبهای اجتماعی در حاشیه شهر مشهد به برکت حضور بسیجیان در این مناطق ٥٠ درصد کاهش یافته است.
سردار نظری افزود: اقدامات بسیج در جای جای این استان در حال انجام است و در حوزه بسیج سازندگی نیز فعالیت در 6 دهستان در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار کرد: امنیت حرم مطهر رضوی نیز از امور مهمی است که توسط نیروهای بسیجی تامین شده است.

*واگذاری مدیریت توزیع کمکهای مردمی در 6 روستای کرمانشاه به سپاه امام رضا (ع)
فرمانده سپاه امام رضا (ع) از واگذاری مدیریت توزیع کمکهای مردمی در 6 روستای زلزله زده کرمانشاه به این سپاه خبر داد و گفت: در این راستا قرارگاه امام رضا (ع) در این منطقه مستقر شده و مدیریت کمکهای مردمی برای ٢ هزار ٣٠٠ نفر جمعیت این روستاها در قالب ٥٥٠ خانوار به ما سپرده شده است.
وی ادامه داد: اسکان موقت و تامین سیستم گرمایشی این تعداد جمعیت، مهمترین اولویت خدمت رسانی در این مناطق است که باید با کمک مردم زمینه اسکان موقت آنان در کانکسها فراهم شود.
وی از مردم خواست در زمینه فراهم کردن اسکان موقت و تامین سیستم گرمایشی به زلزله زدگان کمک کنند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
٧٥٠٥ / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.