به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز جمعه شوش با همدردی با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه و طلب غفران الهی برای جان‌باختگان و شفا برای مصدومان و مجروحان این حادثه افزود: در راستای تاکیدهای مقام معظم رهبری لازم است دولتمردان و همه مردم برای امکانات و خدمات دهی به مردم تلاش کنند و مثل همیشه هموطنان را از هرگونه کمک و یاری محروم نسازند.
وی ادامه داد:در حال حاضر مردم مصیبت دیده کرمانشاه به اقلامی مانند دارو،پتو،غذا، وسایل گرم کننده نیاز دارند که امیدوارم همه مردم کمک کنند تا از درد این مصیبت کاسته شود.
امام جمعه شوش با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله، افزود: مطلوب است این عزیزان در برابر این حادثه ناگوار، صبر و مقاومت پیشه کنند.
وی با اشاره به انفاق، نیکوکاری و همدلی مردم کشور در کمک به همنوعان افزود: مردم توانایی مالی و کمک های خود را به میدان بیاورند و از طریق مراکز رسمی خصوصا هلال احمر کمک های خود را به مردم زلزله زده استان کرمانشاه اهدا کنند.
وی با تقدیر از نیروهای امدادی ، نظامی ، انتظامی و مردم نوع دوست کشور در خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور گفت: عمق فاجعه زیاد است و مردم زلزله زده همچنان نیازمند یاری هموطنان می باشند.
حجت الاسلام امام سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص ) و شهادت امام حسن مجتبی (ع ) و شهادت امام رضا (ع ) راتسلیت گفت.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.