به گزارش ایرنا مهرداد کندری، سه شنبه در بردسکن به خبرنگار ایرنا گفت: پست بانک خراسان رضوی همچنین در پرداخت تسهیلات در حوزه روستایی، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: پست بانک با این رویکرد و با توجه به فعالیت مطلوب کمیته اعتبارات و واحدهای ستادی، توانسته در تحقق منویات مقام معظم رهبری در روستاها گام های اساسی بردارد.
وی جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و ایجاد اشتغال برای آنان را از مهمترین نتایج اقدامات پست بانک در استان خراسان رضوی برای رونق تولید و اقتصاد منطقه برشمرد.
کندری، تعداد باجه های پست بانک در این استان را 600 مورد اعلام و بیان کرد: بیش از 90 درصد این باجه ها در نقاط روستایی فعالیت دارند که با راه اندازی نرم افزار یکپارچه شعب، تمامی خدمات ارائه شده به صورت برخط صورت می گیرد.
وی شعبه پست بانک بردسکن را از فعالترین شعب پست بانک در خراسان رضوی دانست و گفت: شعبه بردسکن 22 باجه در نقاط روستایی دارد و سال گذشته 2 هزار و 500 نفر بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات از این شعبه دریافت کرده اند.
وی بردسکن را از این نظر دارای رتبه دوم در استان خواند و گفت: این شهرستان پایین ترین معوقات بانکی را در استان دارد و در وصول مطالبات رتبه نخست استان را کسب کرده است.
کندری از نصب پنج دستگاه خودپرداز در نواحی روستایی بردسکن خبر داد و گفت: در مرحله نخست در سطح استان بیش از 80 دستگاه خودپرداز نصب و راه اندازی شده که در مراحل بعدی این تعداد افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: در شهرستان بردسکن چهار هزار خانوار روستایی یارانه نقدی خود را از طریق پست بانک دریافت می کنند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است و نیمی از جمعیت این شهرستان در نواحی روستایی سکونت دارند.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.