دکتر حسین نجاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن حملات تروریستی ایادی استکبار جهانی در تهران افزود: این اقدامات خصمانه گروههای تکفیری نشان دهنده خشم مستکبران در مقابل اراده و اتحاد ملت ایران و کامیابی نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.
وی با اشاره به شهادت دکتر حسین جلالی مسوول دفتر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و پدر یکی از دانشجویان دانشگاه گناباد در جریان حمله تروریستی گروهک تکفیری داعش گفت: ایادی استکبار با این اقدامات نمی توانند امنیت کشور را که مرهون تلاشهای نیروهای امنیتی و انتظامی است، خدشه دار کنند.
رئیس دانشگاه گناباد ادامه داد: ملت ایران با افزایش بصیرت و همدلی و اتحاد خود، دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه و تفرقه افکنانه شان ناکام می گذارند.
در جریان حمله تروریستی گروهک تکفیری داعش به مرقد امام خمینی (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی 17 نفر به شهادت رسیده و بیش از 40 تن از مردم بیگناه و پاسداران حفاظت مجلس شورای اسلامی مجروح شدند.
دکتر حسین جلالی مسوول دفتر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و حسین بنی اردلان دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خراسان شمالی نیز در جریان این حمله تروریستی به فیض شهادت نایل آمدند.
درجریان این حمله تروریستی هر پنج نفر تروریستها به هلاکت رسیدند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
7545/2095/507
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.