به گزارش ایرنا،بهمن طاهرخانی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: در برنامه ششم توسعه و برنامه بودجه سال 96 تلاش شد که تنگناها و مسیرهای مسدود بودجه ای به شکل عقلانی و غیر احساسی مرتفع شوند تا در نهایت توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در استان ها به شکل متوازن رقم بخورد.
وی ادامه داد: همه همت مجلس شورای اسلامی در طراحی و تصویب بودجه به گونه ای است که در آینده با مشکلات مالی مواجه نشویم و همچنین در کنار آن تولید ناخالص ملی نیز صورت گیرد.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه بعد از استان شدن قزوین بودجه آن به شکل گذشته باقی مانده و ما اکنون تلاش می کنیم دولتمردان را راضی کنیم تا اعتبارات استان افزایش یابد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با محکوم ساختن حمله تروریستی تهران در روز گذشته،گفت: این نوع حملات نشان دهنده انفعال برخی کشورهای عربی و حامی تروریسم است که تلاش می کنند ناامنی و رعب و وحشت را به کشورهای امن سرایت داده و اهداف خود را از این جهت دنبال نمایند.
طاهرخانی خاطر نشان کرد: با وجود غافلگیر کننده بودن این حمله کار مجلس شورای اسلامی بدون وقفه و تا پایان ادامه یافت و نمایندگان بدون هیچ ترس و واهمه ای به کار خود ادامه دادند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.