عباس گودرزی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره) یک حرکت سازمان یافته بود که با اقدامات به موقع نیروهای امنیتی نیروی انتظامی و سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) در نطفه خفه شد.
به گفته وی پیام مهم حمله تروریستی به مجلس و حرم امام(ره) این بود که تروریست ها برایشان مهم نیست چه کشور و دولتی بر سر کار است و قصد ضربه زدن به نظام را دارند.
وی اظهار کرد: حادثه روز گذشته در مجلس و حرم امام(ره) یک حادثه از قبل برنامه ریزی بود که تروریست ها با سلاح و مهمات کامل وارد عرصه شده بودند ولی هوشیاری نیروهای امنیتی این توطئه بزرگ را خنثی کرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم که اینگونه حوادث به وحدت و اتحاد ملت ایران خدشه وارد نکند زیرا آمریکا و اسرائیل و سردمداران آنان که صحنه گردان اصلی حملات تروریستی در جهان هستند قصد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران را دارند.
گودرزی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام(ره) تلنگری بود که قدر امنیت کشورمان را بدانیم گفت: اگر در آنسوی مرزها با تروریستها نبرد نکنیم باید در داخل کشور این مبارزه انجام شود که هزینه های بالاتری برای امینت دارد لذا امروز باید قدر مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم را بدانیم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: یکی از مهمترین مولفه های امنیت در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب هستند که با درایت و شجاعت سایه تهدیدات را از سر ملت کم می کند.
وی اظهار کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در صحنه هستند و با وحدت و اتحاد اجازه نخواهند داد که دشمنان با حملات تروریستی کوردلانه امنیت کشور را تضعیف کنند.
در حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی ومرقد مطهرحضرت امام خمینی(ره) 13 تن شهید و 44 تن مجروح شدند.
به گزارش ایرنا 2 تن ازاین شهدا و یک تن از مجروحان اهل استان لرستان هستند.
مسئولیت این حوادث تروریستی را گروه تکفیری داعش برعهده گرفته است.
7190 /7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.