حسین مقصودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حملات تروریستی روز گذشته گرچه به شهادت تعدادی از هموطنان منجر شد اما اراده مسئولان جمهوری اسلامی و مردم را برای تقویت جبهه اسلامی مقاومت، شکست داعش و گروه های تکفیری راسخ تر کرد.
وی اظهار کرد: در حالی که در ساختمان اداری مجلس، جنگ و گریز سخت بین نیروهای امنیتی با تروریستها در جریان بود، نمایندگان مجلس در صحن پارلمان تا آخرین لحظه به کار خود ادامه دادند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی راه اندازی و حمایت غرب از گروههای تکفیری و تروریستی در منطقه، آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امروز امنیت، اقتدار و عزت روز افزون انقلاب اسلامی مرهون ولایت فقیه، خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و انسجام و وحدت داخلی است.
وی با بیان اینکه تروریست ها تهدیدی علیه نظم و امنیت جهان محسوب می شوند، اظهار کرد: کشورهای منطقه و سازمانهای بین المللی باید با اتحاد با یکدیگر مانع گسترش قدرت عناصر تروریستی شوند.
مقصودی همچنین با محکوم کردن جنایت ددمنشانه تروریستها، شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان روزه دار را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده های معظم شهدا تسلیت گفت.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.