به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز شنبه در نشست عالی انتخابات این شهرستان با بیان اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی، حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت شان است افزود: برگزاری متوسط سالانه یک انتخابات در کشور از نمونه‌های بارز مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت شان است.
وی اضافه کرد: مسئله اول و اساسی در انتخابات، حضور گسترده مردم است و این موضوع با توجه به تحولات کنونی جهان اهمیت ویژه ای یافته است.
تابش با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بخصوص اقتصاد و سیاست خارجی اظهار داشت: علیرغم شرایط سخت اقتصادی در بدو شروع بکار دولت و کاهش شدید قیمت نفت، این دولت توانست نسبت به بهبود و ثبات شرایط اقتصادی کشور گام های خوبی بردارد و امیدوارم با تداوم این روند شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد اضافه نمود: همه دلبستگان به نظام باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا با حفظ روحیه امید در مردم و خنثی کردن تبلیغات دشمن، زمینه وحدت ملی و اعتلای کشور فراهم آید.
تابش همچنین با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان و شهرستان تاکید کرد: هیئت های نظارت با پرهیز از اعمال سلیقه و عمل به قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونمند و سالم را فراهم نمایند.
همچنین نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان اردکان، نحوه پذیرش، ارائه خدمات به مسافرین و وضعیت امکانات ستاد را مورد ارزیابی قرار داد و توصیه هایی نیز برای ارتقای سطح خدمات رسانی در مدارس مجری اسکان نوروزی، به مسئولان مربوطه عنوان داشت.
تابش ضمن تبریک عید نوروز و خسته نباشی به دست اندرکاران ستادهای اسکان شهرستان، بر بررسی نظرات و پیشنهادات مسافرین حاضر در مدارس برای لحاظ در برنامه های سالهای آتی تاکید کرد.
21 مدرسه با 235 کلاس برای اسکان مسافرین بخصوص فرهنگیان در نظر گرفته شده که تا پنجمین روز سال نو؛ بیش از 9 هزار نفر در این مدارس اسکان داده شده است.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.