به گزارش ایرنا از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند، ناصر محمودی‌فرد در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری دماوند اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها طی چند روز گذشته به خوبی در حوزه‌های ثبت‌نام انجام شده است.
وی افزود: امروز 74 داوطلب کاندیداتوری خود را در محل فرمانداری برای شوراهای شهری و محل بخشداری‌های مرکزی و رودهن برای شوراهای روستایی اعلام کردند که با پایان پنجمین روز ثبت‌نام‌ها، تعداد داوطلبان برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دماوند به 384 نفر رسید.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امروز در پنجمین روز ثبت‌نام عضویت در شوراهای اسلامی، 21 داوطلب در فرمانداری دماوند، 46 داوطلب در بخشداری مرکزی و هفت داوطلب در بخشداری رودهن ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 68 نفر مرد و 6 نفر زن بودند.
محمودی‌فرد تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص افزایش تعداد کاربران ثبت‌نام‌کننده برای دو روز باقی مانده انجام شده است.
وی بیان کرد: امکانات و تجهیزات ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سه حوزه ثبت‌نام شهرستان دماوند افزایش داده‌ایم تا اگر طی روزهای باقی مانده با مشارکت بیشتری همراه بودیم، خدمات بهتری ارائه شود تا داوطلبان به راحتی و سهولت ثبت‌نام خود را در حوزه‌ها انجام دهند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: امیدواریم طی روزهای آینده مرحله ثبت‌نام انتخابات شوراها به خوبی در شهرستان دماوند انجام شود و در عین حال انجام کارهای اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان را نیز پیگیری می‌کنیم تا اجرای برنامه‌ها بر اساس زمان‌بندی پیش برود.
خبرنگار:الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7246/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.