علی رمضانی، یکشنبه، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای ساماندهی 18 مورد دیگر از گلزار شهدا، به پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با انتقاد از همکاری نکردن مراکز درمانی با بیمه شدگان بنیاد شهید، افزود: با اینکه قراردادی با بیمه ایران منعقد شده، اما بسیاری از مراکز درمانی در مه ولات با این بیمه شدگان همکاری نکرده و هزینه درمانی را به صورت آزاد مطالبه می کنند.
رمضانی، اشتغال فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگر را از دیگر مشکلات این بخش برشمرد و افزود: انتظار داریم ادارات و سازمان ها برای تامین نیروی مورد نیاز خود سهمیه ای هم به فرزندان شاهد و ایثارگر تخصیص دهند تا برای رفع مشکل اشتغال این جوانان هم قدمی برداشته شود.
وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: امسال همزمان با هفته بنیاد شهید بیش از 52 عنوان برنامه در شهرستان اجرا شده است.
وی غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با فرماندار، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شب شعر یادبود شهیدان شهرستان، برپایی مراسم شبی با قرآن، نصب تندیس شهدا در ورودی مه ولات و برگزاری مراسم یادواره 142 شهید و پنج سردار شهید شهرستان را از مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.
اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه ولات در سال 1387 از تربت حیدریه جدا و فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرد.
شهرستان 50 هزار نفری مه ولات دارای 142 شهید و 200 جانباز در دوران مقدس و یک شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) است.
فیض آباد مرکز این شهرستان در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: ناهید آروین خیبری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7240/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.