مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار ابتلا به کرونا در کشورهای همسایه روند افزایشی داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه آمار ابتلا به کرونا در کشورهای همسایه روند افزایشی داشته است، گفت: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در سطح استان افزایش دهیم و نکته قابل تاکید این است که شهروندان از تزریق دوز یادآور واکسن کرونا غفلت نکنند.

به گزارش جماران، دکتر محمد پهلوان کاشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال‌حاضر خراسان رضوی از لحاظ وضعیت کرونا در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. البته با وجود اینکه در کشورهای همسایه شاهد افزایش موارد کرونا هستیم این اتفاق زنگ هشداری برای ما محسوب می‌شود.

وی افزود: برهمین اساس باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در سطح استان افزایش دهیم و نکته قابل تاکید این است که شهروندان از تزریق دوز یادآور واکسن کرونا غفلت نکنند و در محیط‌های بسته حتما از ماسک استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: طی روز گذشته ۴۰ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۳۷ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان اضافه کرد: در حال حاضر ۷۶ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۷۲ بیمار به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعلق دارند.

وی ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۱۳ نفر هستند که از این تعداد ۱۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد  عنوان کرد: طی روز گذشته ۱۸۲ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها یا مراکز منتخب مراجعه و به‌صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.