مدیر گروه اطلاع رسانی بیماری کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز(پنجشنبه 9 مرداد ماه) اعلام کرد: 23 شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

مدیر گروه اطلاع رسانی بیماری کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بستری بر اثر کرونا در بیمارستانهای زیر پوشش این دانشگاه طی روزهای اخیر به نسبت ثابت بوده و روزانه حدود ۲۰۰ بیمار را شامل می شود.

به گزارش جماران، دکتر حمید رضا رحیمی افزود: هم اکنون هزار بیمار مبتلا به کووید- ۱۹ در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۷۰ درصد آنها مربوط به شهر مشهد هستند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده هم اکنون تنها شهرستان خوشاب در خراسان رضوی از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و هشت شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند و ۲۳ شهرستان این استان در وضعیت قرمز به سر می برند.

مدیر گروه اطلاع رسانی بیماری کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شهرستانهای "مه ولات، تربت‌جام، کاشمر و بینالود" در وضعیت نارنجی و شهرستانهای "جوین، جغتای، داورزن و خلیل آباد" در وضعیت زرد هستند. 

رحیمی  همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، استفاده از ماسک و تماس با مرکز ۱۹۱ قبل از هر اقدامی و با مشاهده هر گونه علائم مشکوک برای پیشگیری و شناسایی به موقع و درمان مبتلایان به کرونا تاکید کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.