رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز(جمعه 3 تیرماه) از بستری شدن 312 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های این استان خبر داد.

وضعیت کرونا در مازندران همچنان در مدار صعودی قرار دارد و بحران شیوع این ویروس تمام شدنی نیست، موضوعی که موجب شده مسئولان ستاد مبارزه با کرونا از مردم بخواهند به هیچ عنوان به این استان سفر نکنند چرا که علاوه بر افزایش میزان ابتلا به این بیماری در مازندران، پس از بازگشت، استان‌های خود را نیز آلوده کرده و وارد وضعیت قرمز می‌شوند.

به گزارش جماران، سیدعباس موسوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۸۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵۶۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: استفاده از ماسک، شستن مداوم و ضدعفونی دست‌ها، رعایت فاصله ۲ متری، حضور نیافتن در تجمعات از جمله مراسم عروسی و عزا و پرهیز از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی از اصول مقابله با بیماری کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.