محمود بنانژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برابر بند سوم اطلاعیه گام دوم فاصله گذاری هوشمند و بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی، همه مجتمع‌های تجاری و پاساژهای شهر مشهد تا تاریخ یاد شده تعطیل و صنوف مستقر در آنها غیرفعال است.

وی ادامه داد: گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحدهای صنفی است از امروز در استان‌ها اجرا می‌شود و براساس آن فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها  و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران و اغذیه فروشی‌ها، طباخی و فست فودها، گرمابه‌ها، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های  مراسم، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها مجاز به بازگشایی نیستند.

وی گفت: براساس این طرح ساعات کاری باقی صنوف که مجاز به بازگشایی هستند به جز صنوف فروش مواد غذایی از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ خواهد بود. 

رییس اتاق اصناف مشهد افزود: پارسال هفت هزار و ۸۵۹ پروانه صنفی در رسته‌های تولیدی، خدماتی، خدمات فنی و توزیعی در مشهد ابطال شد که از این تعداد سه هزار و ۵۲۶ پروانه مربوط به رسته تولیدی است.

۹۶ اتحادیه صنفی با ۱۰۵ هزار واحد صنفی در مشهد فعالیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.