به گزارش ایرنا تیم صنعت نفت آبادان که این روزها شرایط حساسی را احساس می کند روز جمعه هفته جاری از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده می رود.
برزیلی های فوتبال ایران پس از پیروزی پرگل هفته گذشته برابر سایپا تهران برای شسکت دادن میزبان مشهدی خود دارای انگیزه مضاعفی هستند.
نفتی ها در نیمه دوم بازی برابر سایپا نشان دادند در کار هجومی یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر هستند و برای هر خط دفاعی مانند یک کابوس می ماند.
زردپوشان آبادانی که در این دیدار جاسم کرار را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارند روز سختی برابر هافبک های گلساز و دونده پدیده مشهد دارد؛ جنگ اصلی این دیدار به طور حتم در میانه میدان صورت خواهد گرفت جایی که هافبک های تکنیکی صنعت نفت برای راه اندازی مهاجمان خود باید از هافبک های قدرتی و جنگنده پدیده عبور کنند.
البته خط حمله پدیده مشهد با حضور محمد قاضی به یکی از زهردار ترین خط حمله های لیگ برتر تبدیل شده و خط دفاعی صنعت نفت به طور قطع یکی از سخت ترین روزهای خود را مقابل این تیم مشهدی تجربه خواهد کرد.
البته نفتی ها در این بازی می توانند از سعید لطفی مدافع با تجربه و تازه وارد خود استفاده کنند تا در برابر خط حمله پدیده ایستادگی کنند.
فراز کمالوند که این روزها بیشتر دغدغه مالی تیمش را دارد برای امتیاز گرفتن از تیم پدیده ای که در دیدارهای خانگی برابر حریفانش به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کند کار آسانی پیش رو ندارد اما به توانایی فردی بازیکنانش ایمان دارد تا با استفاده از این توانایی به سه امتیاز مهم این بازی دست یابد.
لوسیانو پرییرا بازیکن برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: تیم پدیده مشهد از جمله تیم های با کیفیت ایران است که در نتیجه گیری موفق بوده است.
وی اظهار کرد: بازیکنان نفت برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی دارند و با توجه به کیفیت 2 تیم می توان بازی زیبایی را پیش بینی کرد.
مهاجم صنعت نفت آبادان گفت:عبور از خط دفاعی تیم پدیده آسان نیست ولی از کوچکترین اشتباه آنها استفاده خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم.
علی عبداله زاده مدافع تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت:رویارویی با مهاجمان پدیده مشهد سخت است زیرا در بازی های قبلی نشان دادند در گلزنی بسیار خطرناک هستند.
وی افزود:در تمرینات این هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم پدیده مشهد کار کردیم تا با اجرای تاکتیک های تمرین شده در این دیدار بتوانیم به امتیاز برد برسیم .
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 24 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد روز جمعه هفته جاری و از هفته هجدهم میهمان پدیده مشهد است.
7104/7165 /6037
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.