به گزارش ایرنا، رضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان افزود: بازی سختی را در مقابل تیم با سابقه و قدرتمند سپاهان در پیش رو داریم و این تیم ریشه دارفوتبال خوبی را ارائه می کند.
وی گفت: سپاهان نقاط ضعف و قوتی دارد که توسط کادر فنی پدیده آنالیز شده است و اگر بازیکنان در بازی فردا تمرکز و انگیزه لازم را داشته باشند، می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
وی گفت: شش امتیاز فعلاً از ما کسر شده، اما باشگاه در این مورد مستنداتی داشته و ارایه داده است.
مهاجری افزود: زمانی امتیاز کسر می‌شود که فیفا به باشگاه اولتیماتوم داده باشد ولی از یک سال گذشته تا کنون هیچ نامه و ابلاغیه‌ای از طرف فیفا به باشگاه پدیده ارسال نشده است.
مهاجری گفت: چهار بازیکن خارجی داشتیم که با سه بازیکن به نام‌های نسیم‌اف، کنزوویچ و میلان تسویه حساب کرده‌ایم و تنها ایگور پراهیچ باقی مانده که باشگاه بزودی با او هم تسویه حساب می‌کند.
وی گفت: برای دیدار فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم و فاضلی و صادقی هم بازیکنانی هستند که به ما اضافه شده‌اند .
وی در مورد جدایی اکبر ایمانی از پدیده گفت: ایمانی تصوری در مورد قرارداد خود داشت که با تصور باشگاه تفاوت دارد و مدیرعامل باشگاه با جدیت پیگیر این موضوع است و می‌گوید تعهد خود را به اکبر ایمانی انجام داده است.
مهاجری گفت: برخی باشگاه‌ها حرفه‌ای عمل نکرده و بطور مستقیم با خود بازیکن مذاکره می‌کنند و برخی از مدیربرنامه‌ها نیز قبل از پایان نیم‌فصل کار خود را آغاز می‌کنند.
وی گفت: مدیران باشگاه و هیأت مدیره با وجود مشکلات مالی، تلاش زیادی برای بهبود شرایط انجام می‌دهند و بازیکنان هیچ طلبی از سال‌های قبل ندارند.
وی اظهار کرد: وقتی بازیکنی از یک باشگاه به تیم ملی می‌رسد، نباید به فکر پیوستن به تیم‌های هم‌سطح تیم فعلی خود باشد به نظر من ایمانی در این مورد اشتباه کرد.
به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتیال ایران از ساعت 15:15 درورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.
ت/8114/خبرنگار:اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.