به گزارش ایرنا، اکبر میثاقیان جمعه شب در نشست خبری پس از بازی دو تیم تراکتور و سیاه جامگان مشهد در تبریز در جمع خبرنگاران در مورد بازی تاخیری بازیکنان سیاه جامگان توضیح داد: این نوع حرکت جزئی از بازی بوده و در تمام دنیا اینگونه است و فکر نمی کنم وقت کشی کرده باشیم، بیش از یکی دو صحنه بیشتر نبود و شما به حساب بازی خوبمان بگذارید.
میثاقیان افزود: دیدار امروز، بازی سختی بود؛ بازی کردن با تراکتور در بین این همه هوادار سخت می باشد، ولی شانس داشتیم که بازی را ببریم چنانکه گل اول بازی را به ثمر رساندیم، ولی خواست خدا بود که نتوانیم با کسب سه امتیاز از تبریز برگردیم.
وی اظهار کرد: تراکتورسازان با روی آوردن به بازی هوایی و تعویض بازیکنان بلند قد این تیم کار را برای ما سخت کردند.
وی تشریح کرد: بازیکنان سیاه جامگان با اینکه جوان هستند ولی تا آخرین لحظه جنگیدند و با ارائه یک بازی با انگیزه و پرشور تمام تلاش خودشان را انجام دادند.
وی با اشاره به جوان بودن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من معتقد هستم تراکتورعین تیم سیاه جامگان بود و من فرقی با تیم خودمان نمی بینم.
دیدارعصر جمعه دو تیم سیاه جامگان و تراکتورسازی از هفته ششم لیگ برتر هفدهم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز این بازی به ترتیب در رده هفتم و هشتم جدول جای بگیرند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.