سرهنگ حسن درستی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی مجاز این استان می توانند با  رعایت محدودیت‌های اعلام شده از امروز /  ۲۳ فروردین ماه/ فعالیت خود را در سطح استان آغاز کنند.  

وی اظهار داشت: بر پایه این مصوبه مشاغلی چون دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پلیس ۱۰+، دفاتر الکترونیک قوه قضائیه، دفاتر ثبت اسناد رسمی، دفاتر الکترونیک شهری، صرافی ها، بانک‌ها، هتل ها، پایانه های بین شهری و ایستگاه‌های راه آهن و فرودگاه می توانند با رعایت موارد اعلام شده، فعالیت خود را از سر گیرند.   

درستی، تصریح کرد: فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر FMCGT( محصولات پرمصرف)، پاساژها و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، طباخی‌ها و فست فودها، گرمابه‌ها، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی، کیم نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریاها که جزو مشاغل پر خطر محسوب می شوند درحال حاضر مجاز به فعالیت نیستند.
 وی از همکاری اصناف استان زنجان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و بر رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.