به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از صدا و سیمای خراسان رضوی، همزمان با ایام نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که برنامه «منجی دل‌ها» پیرامون موضوعاتی چون مهدویت و رسانه، حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نسبت به سایر مکاتب و جوان مهدوی در دوران غیبت و با هدف آشنا نمودن مخاطب در دوران غیبت حضرت مهدی (عج) در ساختار ترکیبی در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده پخش شده است.

این برنامه با آیتم‌های کارشناس، مسابقه در فضای مجازی، مداحی، طنز، حضور شاعر و وله های تصویری وگرافیک، سرود، تواشیح، استند آپ و تشریح فعالیت‌های ویژه و خاص با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت و تقویت شکل گیری جامعه‌ی مهدوی تهیه شده است.

این برنامه هر شب ساعت ۲۱ از سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود و عوامل دست اندرکار این برنامه عبارتند از تهیه کننده و کارگردان محمد رضا خیابانی تنها، تدوین گر مصطفی رضا خواه سیستانی، تصویر برداران: محمد قربانی، محمد رضا مردانه و مسعود پوریان مهر، صدا بردار محسن طیبی بجستانی.

ویژه برنامه زنده «خورشید پنهان» به مناسبت نیمه شعبان به مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ با بخشهای موسیقی‌های با کلام و بی کلام، گفتگو با کارشناس مذهبی، گزارش‌های زنده از سطح شهر و شهرستانها، آنونس وایتم های خلاقانه و متنوع دیگرپخش خواهد شد، عوامل این برنامه عبارتنداز: محبوبه رضایی پور: تهیه کننده - نویسنده: جمیله توکلی - گویندگان: شهریار صفا جو و ریحانه شادمان - دستیار تهیه: پروین قربانی - صدابردار: محبوبه باغبان - گزارشگران: پریسا منفرد و علی سلیمی - ارتباطات زهرا شهرکی و جواد احمدی.

همزمان با نیمه شعبان رادیو زیارت ویژه برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده است، ویژه برنامه «آقا سلام با شما خوشیم» از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در شب میلاد مهدی موعود در قالب پویش‌های به توان مهربانی، به وقت لبخند و پویش مثل مسجد با حضور کارشناسان به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین ویژه برنامه «احیای انتظار» با هدف بزرگداشت و پاسداشت مراسم احیای نیمه شعبان با حضور کارشناسان، مداحان، و ادعیه خوانان به صورت زنده از ساعت ۳۰/۲۱ الی ۰۲ بامداد برای مخاطبان سراسر کشور پخش خواهد شد. کارشناسی دکتر حمید صادقیان با موضوع «تجدید عهد با امام زمان»، کارشناسی حجت الاسلام نظافت با موضوع «مهربانی»، کارشناسی حجت الاسلام رضایی تهرانی با موضوع «آمادگی برای ظهور» و کارشناسی حجت الاسلام سوری با موضوع «انتظار و نشاط» از بخش‌های برنامه احیای انتظار خواهد بود.

قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، گفتگو با حاج صادق آهنگران، گفتگو با حاج مهدی منصوری، ارتباط با مسجد مقدس جمکران، پخش زنده ادعیه وارده در این شب و قرائت دعای کمیل از جمله بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

در روز میلاد با سعادت حضرت مهدی نیز ویژه برنامه «آقا سلام با شما خوشیم» در قالب پویش‌های بهار خوان، خانه ات آباد و مثل مسجد با حضور کارشناسان از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به صورت زنده برای مخاطبان رادیو زیارت به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.