فرزاد شهسواری روز چهارشنبه با اشاره به اینکه محدودیت سنی برای ارسال اثر وجود ندارد، به خبرنگار ایرنا گفت: مهلت ارسال اثر تا روز ۱۵ اردیبهشت است و بعد از اعلام نظر داوران، آقایان جواد کریمی، علی‌اکبر مرادی و هادی منتظری که از مفاخر موسیقی کرمانشاه هستند، در روز ۲۰ اردیبهشت نتایج نهایی و برگزیدگان مشخص و معرفی می‌شوند.

وی در خصوص برگزیدگان این جشنواره هم گفت: در بخش ترانه‌های کردی سه نفر، در بخش ترانه‌های فارسی و سنتی سه نفر و در بخش اجرای سازهای محلی هم سه نفر را به عنوان برگزیده معرفی می‌کنیم و علاوه بر این به همه شرکت‌کنندگان در این جشنواره یک لوح تقدیر اهدا می‌شود.

 رییس انجمن موسیقی کرمانشاه برگزاری این جشنواره را موجب افزایش انگیزه برای خلق اثر دانست و گفت: امروز جوانان و مردم ما به جای اینکه وقت خود را در فضای مجازی هدر دهند این انگیزه را پیدا می‌کنند تا چند روز تمرین کنند، آواز بخوانند و ساز بزنند تا یک اثر ارزشمند را برای جشنواره ارسال کنند.

شهسواری به فعالیت‌های انجمن موسیقی بعد از شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه پرداخت و افزود: ما از ظرفیت هنرمندان برای اطلاع‌رسانی و توصیه به در خانه ماندن مردم استفاده کردیم و در این مدت از مفاخر موسیقی کرمانشاه و ایران مانند استاد کامکار، استاد ناظری و دیگر هنرمندان و بزرگان این عرصه ، فایل‌های ویدئوی زیادی را گرفتیم تا بتوانیم هشدارهای پزشکی را از زبان هنر به جامعه منتقل کنیم.

وی در پایان گفت: امروز که بسیاری از مشاغل تعطیل شده است اگر عده‌ای در خانه بمانند از گرسنگی و بی‌پولی می‌میرند و اگر بیرون بیایند درگیر کرونا می‌شوند. بهتر است در این روزها مردم هوای اطرافیان و نیازمندان را داشته باشند و حداقل با خرید بسته‌های غذایی برای خانواده‌های نیازمند بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.