به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد محمدعلی سعیدعسگری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فضای مجازی یگان های نزاجا در استان گلستان با تبریک نیمه شعبان، اظهارکرد: رسانه مهم ترین، تاثیرگذارترین و پرطرفدارترین الگو و هدایت گر در قرن حاضر بوده به طوری که دارنده آن قدرت نفوذ و اثرگذاری بر طرف مقابل برای ساختن دنیایی در راستای اهداف و تبلیغ خود می دهد.

وی افزود: دارنده قدرت رسانه به صورت فرهنگ غالب درآمده و در موقعیت الگویی و هدایت دیگران قرار می گیرد.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان با تاکید بر تولید محتوی برجسته و تاثیرگذار، خاطرنشان کرد: داشتن سواد رسانه نیاز همه کارکنان و خانواده هاست و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور تمام خانواده ها باید اصول و تکنیک استفاده از فضای مجازی را بدانند و در مدیریت فرزندان نقش مهمی داشته باشند.

سعید عسگری ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بهترین استفاده ممکن توسط خانواده صورت گیرد و با مدیریت خوب آسیب های فضای مجازی را شناسایی و راهکارهای مناسب برای عدم درگیری فرزندان با آن را اندیشه کنند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی تصریح کرد: از ترفندهای دشمنان بحران آفرینی و درگیری ذهن و به وجود آوردن عملیات روانی برای خانواده است که با تکرار و اصرار به متقاعدسازی جامعه در باورهای نادرست، تحریف در اطلاعات و تبدیل اطلاعات سفید به سیاه و فریفتن افکار عمومی انجام می شد.

وی بیان کرد: همه این اقدامات در سایه بهره گیری از قدرت رسانه و برای رسیدن به اهداف شوم خود انجام می دهند که باید با شناخت دقیق ُبرنامه ریزی جامع و مقبولو اتخاذ راهکارهای مقابله ای و اعتماد ساز ُاطمینان بخش در آرامش و آسایش افکار عمومی نقش بسزایی داشته باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1401588
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.