زینب رمضانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش را با هدف تهیه لوازم مورد نیاز مردم مناطق محروم استان برای مقابله و شکست کرونا راه اندازی کردم و اکنون تعداد زیادی از اهل قلم استان هم با بنده در این فعالیت خیرخواهانه همکاری دارند.

وی اظهار داشت: ۲ شرکت تولید مواد بهداشتی در قاینات که مواد ضدعفونی، دستکش و الکل تولید می‌کنند با ما همکاری دارند و همه اطلاع رسانی‌های ما از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و کمک های خوبی هم تا کنون جمع‌آوری کرده‌ایم.

وی گفت: این اقلام قرار است بین خانواده کارگران و افراد کمتر برخوردار مناطق محروم استان توزیع شود و همچنین در این پویش کارهای فرهنگی هم انجام می‌شود و امسال عیددیدنی‌ها را به شکل تلفنی یا از طریق شبکه های پیام رسان انجام می‌دهیم تا خطر انتقال بیماری که معمولا در اجتماعات رخ می دهد کاهش یابد.

این فعال رسانه‌ای ادامه داد: اولین اقلام جمع‌آوری شده در قالب یک کاروان فردا صبح عازم شهرستان زیرکوه شده و بین ۳۰۰ خانوار  محروم در روستاهای آن شهرستان توزیع می‌شود.

وی گفت: شب گذشته یکی از نویسندگان استان مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به پویش ما کمک کرد تا مایع صابون تهیه کنیم که این کمک ها بسیار موثر است.

رمضانی اظهار داشت: بعد از زیرکوه کاروانی توسط پویش نذر سلامت عازم درمیان خواهد شد و مواد بهداشتی را بین روستاهای آن شهرستان توزیع می‌کند.

وی گفت: در این پویش همواره از مردم خواسته‌ایم که موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به زودی این بیماری از جامعه و کشور رفع شود.

وی افزود: از همه خیران خراسان جنوبی دعوت می‌کنیم اگر قصد همکاری با پویش نذر سلامت را دارند با شماره ۰۹۳۸۵۶۱۶۳۵۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.