محسن نصرپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون 57 اثر موسیقی توسط صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تولید شده که این تعداد تا پایان امسال به 65 اثر خواهد رسید.
وی ادامه داد: موضوع هفت اثر موسیقایی از این تعداد پیروزی انقلاب اسلامی است که از آن جمله می توان به سمفونی حماسه های جاودان خاک جاودان، ایران وطنم و طلوع روشن اشاره کرد. موضوع سایر آثار موسیقی تولید شده پیرامون امام رضا(ع)، شعار سال و روز قدس است.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین بر لزوم انعکاس گسترده و مناسب دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه ها و تولیدات مختلفی در حوزه رادیو و تلویزیون دارد.
وی تولید سه هزار و 500 دقیقه برنامه در حوزه صدا و سه هزار و 300 دقیقه برنامه تلویزیونی را از آن جمله ذکر و بیان کرد: تولید ز 250 اثر در حوزه خبر و هشت برنامه در فضای مجازی در قالب 140 قسمت از دیگر برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
نصرپور در ادامه همچنین گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده، شبکه سیمای خراسان رضوی در مشهد 66 درصد بیننده با رضایت 67 درصدی دارد. همچنین میزان مخاطب رادیو در صدا و سیمای خراسان رضوی 26 درصد جمعیت مشهد را شامل می شود.
وی افزود: 'گزارش 5' پرببینده ترین برنامه سیما و 'صبح بخیر خراسان' پرطرفدارترین برنامه های رادیویی گزارش شده اند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: 96 درصد جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری این استان از پوشش دیجیتالی برنامهای صدا و سیما برخوردارند. 120 ایستگاه دیجیتال طی سالهای 96 و 97 در سطح خراسان رضوی ایجاد شده اند.
وی افزود: صدا و سیمای خراسان رضوی با هفت فرستنده تلویزیونی و هفت فرستنده رادیویی بیشترین تعداد فرستنده های پرقدرت را در سطح کشور دارد. همچنین 345 ایستگاه ماهواره ای در این استان دایر است.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.