به گزارش ایرنا، عباس محمدیان روز چهارشبه در جمع اعضای کانون بسیج رسانه شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم اکنون در کشور ما متاسفانه 68 درصد تیترهای روزنامه ها و رسانه های جمعی رنگ و لعاب سیاسی دارد و این مناسب حال کنونی جامعه ما نیست.
با بیان اینکه جامعه ما به احیا و ترویج گفتمان فرهنگی بیشتر نیاز دارد تا ذائقه سیاسی، گفت: لذا باید مطالبه گری و نقادی بحق داشته باشیم و در انتقال و رفع ان تلاش کنیم.
محمدیان افزود: همچنین نباید از اختلاف سلایق سیاسی، اختلاف عقیده بتراشیم زیرا ماموریت اصلی رسانه ها گفتمان سازی، روشنگری و مطالبه گری بحق است.
مسوول بسیج رسانه تربت حیدریه نیز در تبیین اهداف و تشکیل بسیج رسانه گفت: سال 89 و با همکاری و تلاش برخی مسوولان و اهالی رسانه و با دستور سردار نقدی ریاست وقت سازمان بسیج مستضعفین، بسیج رسانه در سراسر کشور تشکیل شد.
رضا اسدنیا با بیان اینکه هماهنگی رسانه‌های اسلامی در نبرد نرم با رسانه ‌های دشمنان انقلاب اسلامی از لوازم مهم جنگ نرم در عصر کنونی است، افزود: همچنین زمینه سازی برای هماهنگی رسانه‌ های انقلابی و اسلامی و نیز تحول در مبانی نظری در ارتباطات مبنی بر جهان بینی اسلامی، از دیگر اهداف تشکیل بسیج رسانه است.
وی گفت: اکنون 43 نفر عضو کانون بسیج رسانه در تربت حیدریه هستند که از این تعداد 20 نفر خبرنگار و 23 نفر دیگر عکاس، تصویربردار، مدیر مسوول و سردبیر جراید هستند.
در پایان این مراسم و بمناسبت روز خبرنگار از فعالان اصحاب رسانه، اعضای کانون بسیج رسانه و خبرنگاران تربت حیدریه توسط بسیج رسانه خراسان رضوی تقدیر شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.