یحیی گلمحمدی روز جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش با تیم پیکان تهران افزود: در نیم فصل دوم فقط به گرفتن نتیجه می‌اندیشیم و به بازی روز سه‌شنبه با تراکتورسازی و کسب نتیجه آن دیدار متمرکز هستیم.
وی ادامه داد: بازی امروز با تیم پیکان از نظر فنی خوب بود و بچه‌ها در فاز دفاعی خوب و با تمرکز عمل کردند در حالی که تیم حریف نیز دفاع فشرده‌ای داشت.
گلمحمدی عملکرد تیم داوری و داور اصلی را خوب ارزیابی کرد و گفت: از همه بازیکنان و هواداران برای کسب نتیجه این دیدار تشکر می‌کنم.

فرکی با تصور پایان بازی وارد زمین شد 

دستیار حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان نیز با ابراز ناخشنودی از اخراج فرکی گفت: آقای فرکی با تصور اینکه بازی با گل شهرخودرو پایان یافته است وارد زمین شد و با داور به گفت و گو پرداخت و کارت قرمز داور به خاطر این ورود، صحیح نبود.
غلام رستمی افزود: در سه بازی اخیر با اشتباهات داوری، تیم پیکان متضرر شد اما ایشان با داوران برخورد نامناسبی نداشت و اقدام آقای خورشیدی در این خصوص نادرست بود و اگر سرمربی تیم پیکان از کوره در رفته بود داور باید احترام وی را نگه می‌داشت.
وی ادامه داد: اگر این بازی را مرور کنیم در ۲ صحنه می‌بینیم داور عادلانه برای ۲ تیم سوت نزد.
وی گفت: وقت اضافه نیمه دوم تمام شده بود که داور باید سوت پایان را می‌زد اما این اتفاق نیفتاد.
سرمربی تیم پیکان به دلیل گرفتن کارت قرمز، امکان حضور در نشست خبری پس از بازی را نداشت.

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های شهرخودرو خراسان و پیکان تهران روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که پس از ۹۴ دقیقه بازی تیم شهرخودرو به گل پیروزی دست یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.