حسین نیرویار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس گزارش ناظر بازی در این دیدار تیم ۹۰ ارومیه تا دقیقه پایانی بازی با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود که با اعتراض و خروج بازیکنان کیله‌شین از زمین بازی به صورت ناتمام باقی ماند.

وی اضافه کرد: با بررسی گزارش ناظر بازی و در نظرگرفتن شرایط و ضوابط قانونی، رای این دیدار به سود تیم ۹۰ ارومیه صادر شد که با احتساب این حکم تیم ۹۰ ارومیه با ۳۱ امتیاز از ۱۵ بازی به صدر جدول لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی صعود کرد و جای «نوشان» را در بالای جدول گرفت.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی امروز با برگزاری پنج دیدار به طور همزمان ادامه پیدا می‌کند که طی آن تیم‌های شهرداری محمدیار، شهرداری گوگ‌تپه، شهرداری پیرانشهر، نوژین بهار ارومیه و پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد به ترتیب میزبان تیم‌های کیله‌شین اشنویه، هیات فوتبال شوط، ۹۰ ارومیه، نوشان ارومیه و کارگران میاندوآب خواهند بود.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.