به گزارش ایرنا، هومن افاضلی شنبه پس از شکست برابر تیم قشقایی شیراز همچنین با بیان اینکه 11 بازیکن از تیم ما جدا شدند، گفت: هفت بازیکن با مربی قبلی از تیم جدا و دو بازیکن محروم شدند و چند بازیکن مصدوم هم روی دست ما مانده است.
سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر گفت: قطعا در نیم فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد.
افاضلی اضافه کرد: بازی نزدیکی را با تیم قشقایی انجام دادیم اگر چه این تیم چهار بازیکن خوب در فاز تهاجمی دارد که می توانند در لیگ برتر بازی کنند و همین امرکار را برای حریفان سخت خواهد کرد.
سرمربی تیم کارون با اشاره به اینکه تیم قشقایی از یک مربی جوان و خوب استفاده می کند، اظهار داشت: هم اینک در رقابت های لیگ برتر و دسته یک مربیان جوانی دارند کار می کنند که باید قدر آنها بیشتر بدانیم و اجازه دهیم با انگیزه ای که دارند کارشان را دنبال کنند و این فرصت خوب را از آنها نگیریم.
افاضلی ادامه داد: پس از اینکه گل خوردیم طبیعی بود که به دنبال گل مسای باشیم و از این رو در نیمه دوم نیز هر دو تیم خوب بازی کردند و به تیم حریف تبریک می گویم.
دیدار تیم های قشقایی شیراز و کارون اروند خرمشهر عصر شنبه در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال دسته یک ایران در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یاف.
تیم قشقایی با این برد با 22 امتیاز در رده ششم ایستاد و فاصله خود تا بالای جدول کمتر کرد.
تیم اروند خرمشهر هم با 13 امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.