میشو کریستیچویچ روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: فقط در تمرین می‌توانیم بازیکنان را اصلاح کنیم ولی زمان لازم برای این کار در اختیار نداریم و این یک بدشانسی زیاد است.

وی بیان کرد: هفته پیش  نیز یک نتیجه خیلی عالی در تبریز گرفتیم و اکنون شرایط تیم مثبت است و می‌توانیم این جو مثبت ایجاد شده برای باشگاه را حفظ کنیم.

کریستیچویچ ادامه داد: برای تحقق این مهم مدیریت و بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین بحث برگشت انرژی بازیکنان خیلی مهم است که ما زمان لازم را برای کار نداریم.

کریستیچویچ در ارتباط با بازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا با تیمی بازی داریم که در رده پنجم جدول است و می‌دانیم تیم با شخصیتی است ولی با این وجود در برابر آنها برای برد تلاش می‌کنیم.

وی یادآور شد: صنعت نفت فقط ۲ بازی خارج از خانه را باخته و سه برد خارج از خانه به دست آورده‌است و این نشان می‎دهد آنها در خارج از خانه کار بزرگی انجام دادند.

کریستیچویچ گفت: برای بازی فردا امیرحسین موسوی‌زاده و میلاد صارمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی مصطفی احمدی محرومیتش تمام شده و می‏‌تواند در این بازی ما را همراهی کند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم بازیکنانی اضافه کنیم که کیفیت مضاعفی دارند و در این زمینه با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده‌است.

کریستیچویچ ادامه داد: این را باید صادقانه بگویم که در بازی با تراکتور وقتی به نیمکت نگاه می‌کردم‌ می‌دیدم بازیکنی برای برگرداندن انرژی مضاعف به تیم ندارم که این یک مشکل اساسی برای شاهین بوشهر است.

وی افزود: در این زمینه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و باشگاه هم کمک می‌کند تا برای نیم فصل دوم نگرانی نداشته باشیم.

سرمربی شاهین پیرامون رویارویی‌اش با یک مربی کروات دیگر (اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت) بیان کرد: می‌توانم بگویم اسکوچیچ بازیکنان باکیفیتی جذب کرده و تیم خوبی دارد و یک فوتبال زیبا را به نمایش می‌گذارد.

کریستیچویچ در ارتباط با عملکرد بهروز نوروزی‌فر نیز گفت: هر بازیکنی می‌تواند در خیلی چیزها پیشرفت کند اما اگر بازیکن با بی‌حالی و بدون تمرکز وارد زمین یا تمرین شود این یک فاجعه‌ است.

وی افزود: برخی از بازیکنان اضافه وزن دارند اما می‌توانیم از بهروز استفاده کنیم و هر کسی بیشتر این روند را ادامه دهد می‌تواند حتی بازیکن تیم ملی هم باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.