به گزارش ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 2 تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، سید مهدی قریشی، عقیل کعبی، فردین عابدینی، سیروان قربانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (63 - محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی (91 - رضا جبیره)، میلاد جهانی، جاناتان بواریتو( 46 - حامد پاکدل) و موکامبو کانجی به میدان رفت.
کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میلاد شیخ سلیمانی، ابراهیم لطفی، امیر منصوریان (60 - محمد علی زاده)، میثم تهیدست، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی (61 - میلاد قربان زاده)، مهرداد بایرامی، حسین شنانی (76 - علی عباسی)، محمد غلامی برای تیم سپیدرود رشت در این بازی به میدان رفتند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار داشت بازی را هجومی آغاز کرد ولی رفته رفته تیم سپیدورد با دفاع منطقی زهر حملات حریف آبادانی خود را گرفت.
تیم سپیدرود رشت در دقیقه 30 و برخلاف بازی توسط میثم فردوسی به گل رسید تا فضای ورزشگاه آبادان ملتهب شود.
میلاد جهانی وینگر راست تیم صنعت نفت در دقیقه 32 تا آستانه باز کردن دروازه سپیدرود رشت پیش رفت اما واکنش زیبای دروازه بان این تیم مانع از باز شدن دروازه شد.
نفتی ها که برای جبران گل خورده حریف شمالی خود را تحت فشار قرار داده بودند نتوانستند در نیمه اول موفق به گلزنی شوند تا بازی در این نیمه با یک گل به سود سپیدرود رشت به پایان برسد.
نفتی ها در نیمه دوم با آوردن حامد پاکدل به جای جاناتان بواریتو توان خط حمله خود را افزایش دادند و در دقیقه 52 پاکدل توانست پس از 6 دقیقه از حضورش در زمین گل تساوی بخش زرد پوشان آبادانی را به ثمر برساند.
نفتی ها پس از به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی برای رسیدن به گل دوم داشتند اما حملات این تیم زهردار نبود تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.
سعید علی میرغفاری به کمک های حسین یوسفی و حسین مرادی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و سعید رحیمی مقدم و احمد محمدی نیز کمک داوری اضافی این دیدار بودند.
حامد پاکدل، عقیل کعبی و میلاد جهانی از تیم صنعت نفت آبادان و حسین مجلی شنانی و میثم کریمی از تیم سپیدرود رشت در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی 20 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.
7104/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.