سخنگوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:به علت انجام عملیات عمرانی و نصب عرشه چپگرد غیر همسطح شهید ناصری، محدودیت ترافیکی در بزرگراه شهید کلانتری حد فاصل میدان جمهوری اسلامی (میدان تلویزیون) به تقاطع غیر همسطح جهاد و بالعکس در حال اجراست.

مجید بخت‌آزما افزود: بر اساس این محدودیت و انحراف ترافیکی از ساعت ۲۱ هفتم آذر ماه مسیر اصلی این بزرگراه مسدود و ترافیک از مسیر کندروی آن انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این محدودیت طی برنامه پیش‌بینی شده تا ۱۱ آذر ادامه دارد اما تلاش می‌شود با کار شبانه‌روزی این مسیر از صبح فردا دهم آذرماه برای عبور و مرور شهروندان بازگشایی شود.
سخنگوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: امروز محدودیت ترافیکی از ضلع شمالی به ضلع جنوبی بزرگراه کلانتری اجرا می‌شود و رانندگان می‌توانند از میدان حافظ و تقاطع غیر همسطح جهاد تغییر مسیر داده و از بلوار نماز انتخاب مسیر کنند. 

کلانشهر مشهد در مجموع ۷۲۳ کیلومتر گذرگاه محلی، خیابان و بزرگراه دارد که به تفکیک شامل ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۳۴ کیلومتر خیابان شریانی درجه یک، ۲۵۸ کیلومتر خیابان شریانی درجه دو و ۲۳۱ کیلومتر گذرگاه محلی است.

۹۶ تقاطع غیر هم‌ سطح، دوربرگردان و زیرگذر نیز در مسیر خیابانهای مشهد مورد استفاده شهروندان قرار دارند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.