به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا افزود: لوندویل، ورودی شهرستان آستارا از سوی رشت و تالش است و باید ترافیک این محور حمل و نقل، کاهش یابد.

وی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات رانندگی در آن شهر حضور مستمر داشته باشد و اصلاح جاده، روشنایی و حفاظ کمربندی آستارا حدفاصل فلکه شهدای گمنام و سه راه ویرمونی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار آستارا گفت: ساماندهی دستفروشان مقابل پایانه مرزی توسط شهرداری آستارا آغاز شده است و باید پلیس راهور از پارک خودروها در حاشیه آن، به منظور سهولت تردد زائران خارجی اربعین در روزهای آینده جلوگیری کند.

رستم زاد افزایش گشت پلیس در محور آستارا-اردبیل برای مقابله با تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات را خواستار شد و از رایزنی با شرکت توزیع برق گیلان، برای تامین روشنایی برخی نقاط گردشگری و پر تردد آستارا خبر داد.

شهر لوندویل آستارا حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد و به علت گذر محور آستارا - رشت از وسط آن، شاهد ترافیک است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.