به گزارش ایرنا سرهنگ غلامرضا زاهدی پور روز چهارشنبه در پنجمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در سال جاری افزود: تدابیر امنیتی و انتظامی کامل برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است و ورودی و خروجی های استان در طرح اقدامات کنترلی به صورت 100 درصد رصد می شود.
وی اظهار کرد: تذکر لازم به اصناف در خصوص فروش مواد محترقه داده شده و در صورت مشاهده طبق قانون افراد خاطی تحویل محاکم قضایی می شوند و پروانه کسب آنها باطل خواهد شد.
وی گفت: با هدف پیشگیری از خطرهای احتمالی با تمامی جایگاه های سوخت استان مکاتبه شده است که به هیچ وجه به صورت دستی بنزین نفروشند و شهرداری ها هم ملزم شده اند لاستیک های موجود در شهر را جمع آوری کنند.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال 50 هزار انواع مواد محترقه در استان کشف شد و از توان پلیس افتخاری در این ایام استفاده می شود.
وی از مردم خواست در محدوده شوکت آباد بیرجند برای اینکه محدوده ترافیکی است، تجمع نکنند.
بنا به رسومی که از دیرباز در ایران رایج بوده مردم در آخرین چهارشنبه سال با برپا کردن آتش جشن می گرفتند اما این رسم به تدریج با استفاده از مواد محترقه و رعایت نکردن ایمنی لازم هر سال شماری از هموطنان را دچار آسیب و داغدار می کند.
نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور مسئولان مختلف و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.