به گزارش ایرنا علیرضا عباسی روز چهارشنبه در پنجمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خراسان جنوبی افزود: فوریت های پزشکی با همه بیمارستان ها به ویژه بخش های اورژانس، سوختگی و بخش گوش و حلق و بینی مکاتبات لازم را برای آمادگی کامل انجام داده و نیروها در آماده باش کامل هستند.
وی بیان کرد: در مرکز استان 12 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتور آمبولانس آمادگی کامل را دارند و در سایر شهرستان ها هم بنا به وضعیت جمعیت از یک تا سه دستگاه آمبولانس آماده خواهند بود.

**چهارشنبه سوری بدون فوتی در خراسان جنوبی
رئیس کمیسیون های پزشکی قانونی استان هم در این نشست گفت: خوشبختانه از چهارشنبه آخر سال 91 تاکنون فوتی نداشتیم و آسیب های به وجود آمده سطحی بوده است.
سوگند محمدی افزود: عموم کسانی که به پزشکی قانونی مراجعه می کنند خواستار جبران خسارت هستند به همین خاطر آمار در دسترس این اداره کل بسیار ناچیز است.
بنا به رسومی که از دیرباز در ایران رایج بوده مردم در آخرین چهارشنبه سال با برپا کردن آتش جشن می گرفتند اما این رسم به تدریج با استفاده از مواد محترقه و رعایت نکردن ایمنی لازم هر سال شماری از هموطنان را دچار آسیب و داغدار می کند.
نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور مسئولان بخش های مختلف در دفتر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.