حسن یعقوبی به مناسبت هفته ملی مهارت(31تیر الی 6مرداد) به خبرنگاران افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در هفت بخش شامل آموزش در شعبه شهری، مراکز ثابت، زندان، پادگان، صنایع و صنوف، جوار دانشگاه، مناطق روستایی و عشایری و در چهار خوشه خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر ارایه می شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 10 کارگاه آموزشی شامل 6 کارگاه برادران و 4 کارگاه خواهران در این مرکز فعال است که در کارگاه برادران قابلیت اجرای 57 رشته و کارگاه خواهران قابلیت اجرای 44 رشته آموزشی وجود دارد.


وی بیان کرد: سال 95، 129 دوره آموزشی برگزار شد و 2 هزار و 461 نفر در آزمون های مهارت شرکت کردند که از این تعداد هزار و 461 نفر موفق به دریافت گواهینامه الکترونیکی مهارت در 81 حرفه مختلف شدند.
وی یادآور شد: این مرکز در سال 1355 فعالیت آموزشی خود را با چهار کارگاه آموزشی آغاز کرد و به عنوان نخستین و قدیمی ترین مرکز فنی و حرفه ای خراسان جنوبی به شمار می رود.
یعقوبی در ادامه غباروبی گلزار شهدا، دیدار با مسئولان محلی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزشی، مسابقات ورزشی، اهدای خون، معاینه فنی رایگان خودروهای انژکتوری در مرکز را از جمله برنامه های هفته ملی مهارت در فردوس عنوان کرد.
9865 * 2047*خبرنگار اعظم جمالی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
کد 9865
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.