محمد حسن مظلوم روز یکشنبه افزود : پارسال عملکرد آموزشی دولتی این مرکز و مراکز تابعه شهرستان های قاینات و زیرکوه سه هزار و 607نفر دوره بود که بر این اساس رشد 21 درصدی نسبت به دوره گذشته در بخش دولتی را نشان می دهد.
وی اضافه کرد : در سال گذشته هزار و 993 نفر از آموزش های مراکز ثابت استفاده کردند و700نفر نیز از آموزش های روستایی ارایه شده به صورت رایگان بهره مند شدند .
رئیس مرکز فنی وحرفه ای قاینات تصریح کرد : 442 نفر از دانشجویان دانشگاه های ف شهرستان در قالب طرح جوار دانشگاه توانستند از آموزش های فنی مرکز قاین و مراکزتابعه بهره مند شوند.
مظلوم افزود : در سایر بخش ها نیز در همکاری با اداره زندان 265نفر و در بخش صنایع 185نفر از آموزش های فنی وحرفه ای استفاده کردند.
وی اظهار کرد: مرکز آموزش فنی وحرفه ای قاین و مراکز تابعه همه ساله پذیرای افراد علاقه مند به کسب مهارت و کارجویانی است که برای ورود به بازار کار نیازمند آموزش های مهارتی فنی و خدماتی هستند.
وی گفت : آموزش ها در بحث دولتی رایگان است و در رشته های کوتاه مدت نیز این مرکز به صورت رایگان در رشته های مختلف فنی و غیر فنی از قبیل برق ، خودرو ، چوب، صنعت ساختمان، تاسیسات و.... کار آموز می پذیرد.
رئیس مرکز فنی وحرفه ای قاینات گفت : 27 آموزشگاه آزاد نیز در شهرستان های قاینات و زیرکوه مشغول ارایه آموزش های مهارتی خاص با دریافت شهریه های مصوب هستند که معمولا در هر سال حدود هزار نفر در کارگاه های آموزشی این بخش حضور دارند .
مرکز آموزش فنی و حرفه ای قاینات با 6 مرکز تابعه و 27 آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی و 33 کارگاه فعال در 100 رشته آموزشی به علاقه مندان و جوانان جویای کار آموزش می دهد.
شهرقاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
* 7218 * 2047 * خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.